Online marketing

Kategória: Szolgáltatások
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Online marketing - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Online marketing (weboldal, webáruház, blog készítés, optimalizálás, üzeletetés, tartalomfejlesztés, keresőoptimalizálás, seo, közösségi média-marketing)

Az alcímben vázlatosan megtalálható az online marketing fogalomkörébe tartózó, egymáshoz szorosan kapcsolódó tevékenységek, szakterületek listája. Az online marketing azon tennivalók összessége, melyeket annak érdekében végzünk az interneten, hogy cégünk, vállalkozásunk, termékeink, szolgáltatásaink minél nagyobb arányban jussanak el a potenciális ügyfelekhez, vásárlókhoz.
Az online marketinget két fő területre oszthatjuk, melyek szerencsés esetben szoros kapcsolatban állnak egymással.

  • Saját weboldal, webáruház, blog

  • Közösségi média (Facebook, Youtube, Instagram, stb.)

Tartalomfejlesztés

SEO - keresőoptimalizálás - online marketingTevékenységi köreink részletes bemutatását nem véletlenül kezdjük a tartalomfejlesztéssel és taglaljuk legnagyobb terjedelemben. Ha online jelenlétünktől vásárlókra, bevételre, nyereségre váltható hasznot remélünk, akkor semmi nem lehet fontosabb az egyedi, gazdag, informatív tartalomnál, mely termékeinket, szolgáltatásainkat mutatja be és kínál kapcsolódó ismereteket. Többet ér egy hófehér oldalon található 10-20 soros figyelemfelkeltő, közérthető, érdekfeszítő, informatív szöveg, leírás, cikk mint egy puccos weboldal, amin alig, vagy egyáltalán nincs, vagy csak nagyon nehezen található hasznos, témához kötődő információ. A tartalom létrehozásával kell kezdődjön egy új weboldal felépítése és ez a tevékenység folyamatosan része kell legyen az elkövetkezőkben az online jelenlétünknek. Kell! Kell! Muszáj! Muszáj! Muszáj! Nyomasztó szavak és kényszerek ezek. A vállalkozók többsége nem, vagy csak nehezen viseli ezt a teljesítmény-kényszert. Azt viszont felelősséggel kijelenthetjük, hogy ha egy vállalkozás nem tud, nem akar megfelelni az online marketing támasztotta elvárásoknak, nem várhat komolyabb eredményeket az online jelenlétüktől.
Az online marketing tevékenységek legfontosabbika, hogy értékes tartalmakat tegyünk közzé az online felületeinken, a weboldalunktól a blogunkon, Youtube csatornánkon át a Facebook oldalunkig bezárólag.
Nem kis teher ez még azon cégek, szervezetek számára sem, amelyeknek önálló marketing osztálya van. Hétről-hétre, hónapról-hónapra ki kell találni, fel kell kutatni a tevékenységükhöz kapcsolódó híreket, újdonságokat, reagálni kell a trendekre és mindezt szakmailag korrekt, könnyen érthető és emészthető cikkek, posztok formájában kell közzétenni.

Profi PR, marketing szögíróink gondoskodnak róla, hogy folyamatosan az érdeklődés középpontjában maradjon a neten.

Hogy miért van szükség a folyamatosan és folytonosan frissülő tartalomra?
Egyrészt csak így tudja az online felületeire csalni, ott tartani, majd vásárlókká konvertálni az érdeklődőket.
Az egyedi és értékes tartalom a SEO, magyarul keresőoptimalizálás, vagy Google optimalizálás alap pillére is. Csak hazánkban több százezer honlap küzd a Google találati listáján a minél jobb helyezésekért. Rendkívül kemény a verseny. Nem csoda, hisz sok millió múlik azon, hogy adott weboldal egy fontos kulcsszóra a Google első oldalán vagy csak a sokadikon található.
Számtalan feltételnek kell megfelelnie egy weboldalnak, hogy esélye legyen az előkelő helyezésekre. E-feltételek legfontosabbika a minőségi tartalom. A Google jelszava: The content is king. Vagyis a tartalom a király.

Weboldal, webáruház készítés, optimalizálás, üzemeltetés.

A tartalom előkészítése, a tervezés után következhet a weboldal elkészítése.
Irodánk a legkorszerűbb webes technológiákat alkalmazza.
A legfontosabb jellemzők:

  • Nyílt forrású, Joomla vagy Word Press CMS, vagyis tartalomkezelő, adminisztrációs felület, hogy a napi, alapfrissítéseket a megbízó, ill. annak munkatársai is eltudják végezni
  • Responsiv, rugalmas vagy másképpen fogalmazva mobilbarát felépítés.
    Az asztali gépeket egyre inkább háttérbe szorítják a mobil eszközök, ezért létfontosságú, hogy mobilon, okos telefonokon, tábla gépeken is kényelmesen lehessen az oldalt böngészni.
  • Keresőbarát struktúra.
    A szerkezeti és tartalmi felépítés egyaránt szolgálja a látogatók mellett a Google elvárásait is. Ez a minimum feltétele annak, hogy a kereső látogatókat irányítson az adott weboldalra, webáruházba, blogra.
  • Usability, vagyis használhatóság.
    A látogató könnyen el tud igazodni az oldalon, letisztult, elegáns design, áttekinthető, logikus elrendezésű, gazdag, informatív tartalom fogadja.
  • Korszerű, naprakész kiegészítő alkalmazások.
    Integráció a közösségi oldalakkal, hírlevél rendszer, űrlapok, kereső, komment, egyéb dinamikus, interaktív funkciók, popup, analitika, sütik, stb.
  • Kompatibilitás, fejleszthetőség, bővíthetőség.
    Egy egyedi fejlesztésű weboldal tartósan képtelen nélkülözni a fejlesztő cég jelenlétét. A weboldal tulajdonosa kötve van a kivitelező programozóihoz. Az új, menet közben megjelenő technológiák, kiegészítők beépítése, az oldal fejlesztése idő és költségigényes és szinte csak az oldal programozója képes erre.
    Az általunk alkalmazott rendszereket az egész világon használják, a webmesterek többsége ismeri, folyamatosan fejlesztik, a rendszerfrissítés pár kattintás, több ezer hasznos kiegészítő áll rendelkezésre ingyen, vagy pár ezer forintért. Pl.: egy alap weboldalba utólag is beépíthető ingyen letölthető webáruház komponens, nem kell nulláról kezdeni, ha felmerül egy webáruház igénye.

A Forte Communication Kft. több mint egy webstúdió, vagy informatikai vállalkozás.
Mint nevünkből is kitűnik, kommunikációs ügynökség vagyunk. Napjainkban a webes jelenlét már nem elsősorban technológiai, sokkal inkább reklám-marketing-kommunikáció stratégiai kérdés.
Olyan ez, mintha egy szállítmányozási cégnek lenne korszerű járműflottája, de nem lenne szállítási osztálya, esetleg sorfőrei is csak véletlenszerűen.
Cégünk tehát komplex megoldásokat kínál a hatékony PR, reklám, online kommunikáció egészére.

Találat: 533